2013-07-24

publicerat i Bilder;
Halooooj idag är de en strålande dag, vaknade på topp, hunnit vart o handlat, älsklingen ska göra nå god kyckling wookgryta :D
Ja har fått de bra ja, o ja e världens lyckligaste kvinna ja =)
Längesen ja kände så här, nu e de verkligen min tur, mamma har ja kommit närmare med, känner att det är min mamma idag <3 Älskar henne så mycket <3
Min syster älskar ja av hela mitt hjärta <3
Vet duu läser siss <3 Barnen e ju allt. Livet har en mening idag, vinden har vänt för mej, idag ska ja plugga de känn si så där, e så mycket kvar, men men, nu komma de lite bilder ja fått av mamma på mej o mina syskon o på mamma o mormor o faster o farmor :D
 
Köpte baggyjens med, skitfina tycker ja :D
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Dorion Chang:

Hej!
Ni får gärna tipsa om vårt event "Crazy Kitten Pamper Lounge", läs mer om eventet på länkarna nedan.

Facebook: http://www.salongbarock.se/blogg/2013/10/detta-vill-ni-inte-missa/
Salong Barock: http://www.salongbarock.se/blogg/2013/10/detta-vill-ni-inte-missa/

Hoppas vi ses där ;)

//Dorion
Salong Barock

Svar: OK.
Anne

Kommentera inlägget här :